LIFE OF PERFECTION

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

I wanna binge!

Av skinny bitch - 19 oktober 2011 21:54

Faan jag har ett sånt jävla sug på godis nu det är galet! Har inget sånt hemma, skulle vilja käka massa saker och sen spy, men jag har precis dushat och pappa skulle tycka det va konstigt om jag gick in och satte på duschen igen. Faaan jag får itne äta! Klarade middagen bra, åt 4 nuggets med liteee ris. Sen bärnnde jag ca 350 kcal på springbandet + ett 75 min yoga pass. 


Imorgon ska jag skynda mig hem från skolan och hoppas att ingen är hemma, jag ska kanske köpa lite godis och grejer och sedan trycka i mig och spy. Jag är så jävla sugen på att göra det. Jag brukat vara mer av "äta lite och inte spy" typen men sedan i sommras så har jag blivit en binger, det är äckligt jag vet men det känns så bra och man väger så mycket mindre efter!  Jag var starkare förut! Det är sjukt när jag tänker efter så har jag haft ätstörningar i 4 år lite till och från. Det var värst för 1 1/2 år sen men jag tror att jag är påväg in i en ännu "värre" period nu. 


Jag vill bara flytta hemifrån och kunna styra helt själv över min mat och så. Hatar att bo hemma!! I vår slutar jag skolan och jag ska fan inte bo kvar hemma då! Antingen blir det resa eller börja plugga. Det lutar åt börja plugga hållet, jag måste alltid känna att jag gör något nyttigt och jag vet inte om jag skulle klara av att sticka iväg och resa och göra av med massa pengar även fast det låter alldeled underbart!


Jag vill plugga civilekonomi och mitt framtida mål är att jobba på en investment bank helst i New York. 


Aja har ingen aning om varfr jag började babbla om detta, det är säkert totalt ointressant :) 


Neej nu fick jag i alla fall motivation till att inte äta! Blir lite te och sen natti natti. Sleep well my friends!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinny bitch - 11 december 2011 23:50

Man lever bara en gång, man har bara en chans att göra det man vill. Vi skapar våra liv och det är upp till var och en att göra det man vill med det. Vi alla har en fri vilja. Jag ska leva nu, jag ska göra det jag verkligen vill och jobba hårt för at...

Av skinny bitch - 6 december 2011 22:19


Oj, det var riktigt länge sedan som jag skrev nu. Livet är oklart, har inte så mycket mer att säga om livet än att det är oklart.   Skulle köpa ett par jeans från asos idag och det står i UK sizes så jag var tvungen att mäta min kropp för att se ...

Av skinny bitch - 26 november 2011 01:23


Har precis bråkat med min mamma, hon had mig att inte vara så bitter och sa att det var mitt val att jag stressade så mycket för skolan och att jag tränade så mkt och pushar mig. Jag skrek på henne och sa att hon inte har någon jävla aning om hur j...

Av skinny bitch - 21 november 2011 23:03


Kvällsvikt: 49,3 kg.   Idag har jag ätit: Lunch:1/2  bit kyckling + lite grönsaker till Middag: 1/4 talrik pasta med tomatsås Övrigt: några godisbilar.   Har tränat ett riktigt hårt pass också, trode jag skulle svimma. Vill inte vara ...

Av skinny bitch - 20 november 2011 23:22


Jag har klarat mig bra idag!! kvällsvikt: 49,1. Känns asbra. För att nå mitt mål vilket är typ 46 kg i jul så ska jag gå ner 5 hg i veckan och nästa söndag ska jag väga 48,5 men det kommer jag typ väga imorn! Men nu är mitt stora mission att hålla fa...

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards