LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg under januari 2011

Av skinny bitch - 13 januari 2011 01:05

 

Av skinny bitch - 10 januari 2011 22:59

heej heej heej!


dagsintag:

fukost:---

lunch: fruktsallad 149kcal

middag:  pajbit ca 540kcal

övrigt: 1 te + 1 sesam kaka och 1/3del av en macarone(bakelsen om ni förstår så mesig e jag inte haha)


Jag är glad idag för ajg har äääntligen köpt piller för viktiminskning. Japp de heter slim shot och det är brustabletter, en innan frukost som "eliminates fat" en. en 1/2 timme innan lunch  som "restrict fat absorpiton" och sen en till middag en som "burns fat".


det känns bra. ska se om det funkar nu, kommer att gå på det i två veckor! nån som har prövat?


  de verkar ändå rätt kända så får hoppas att de funkar!!!

Av skinny bitch - 10 januari 2011 01:15

tjeena, ingen bra dag idag.....


lunch: 1 pommes

middag: 1/2 varm macka

örvigt: 1 crossaint + 1 kaffe, diet coke


imorn= ingen frukost, frukt till lunch 149kcal sen liteee middag.


fick i alla fall mysa riktigt mycket med pojkvännen det var riktigt härlig. Han öppnade upp sig ganska mycket om när han var yngre och berättade massa saker, det uppskattade jag verkligen, han sa att det var så skönt att kunna prata med mig.


sleep tight hurrni, hörs imorn!

 

TWIGGY

Av skinny bitch - 8 januari 2011 19:23

hej svejs.


i förrigår sa jag ju att min kvällsvikt var 51,3 men jag skrev aldrig morgonvikten, den landade på 50,3 det är jag riktigt nöjd med, har inte vägt mig idag dock.


igår åt jag: 1 fruktsallad (149kcal) sen middag äcklig thaimat, var hos min pojkvän och vi beställde mat, åt 2/3 delar gissar på 500 kcal.


idag har jag ätit 1 lasange inge mer + 1 varmchoklad (damn) kaloribomd men men.

blir ingen mer mat ida så lasangen var frukost/lunch/middag så så farligt är det inte. Dock kommer det att bli lite kanelbullar (högst 2) ska på kvällsfika hos en kompis.


igår va en riktigt random kväll vi åkte in till stan och gick ut på första klubben vi såg lite annorlunda men det var sjukt kul haha. var dock tvungen att ta hem pojkvännen som inte mådde så bra haha blev en tråkig taxiresa hem där han sov.


nu ska jag göra iordning mig, good luck ana angeles. see you tmr!

 

Av skinny bitch - 6 januari 2011 22:23

Heej, förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var ute med mina amigos.


Sen jag kom hit så hare faktiskt gått bra! Dagen jag åkte så åt jag ju 5 sushi bitar + två ägg sen nada more. Igår åt jag 1 lingongrova macka med skinka till frukost/lunch sen blev det lite dinner hos pojkvännen men jag åt lite pasta ca 300 kcal och sen 1 biff av nått slag, satsar på tot 400 kcal.


Idag har jag varit duktig!!

frukost:---

lunch: fruksalad 139 kcal(färdigt packet) + 1 latte

middag: 1 bruscetta + 1 latte + 1 diet coke

övrigt: trident tuggummin


bruschettan(en förrätt av en brödskiva + tomat och rödlök för er som inte vet)  innehåller väll ca 200 kcal. Sen har vi i och försig 2 latte vilket inte är spec nyttigt men e väll högst 150 kcal st, de va inte så stora. så totalt kan vi säga 639 kcal.

är rätt nöjd faktiskt jag har inte ens varit sugen på saker! bloggandet hjälper mig verkligen att fokusera på vad som är viktigt!


när jag kom en till sverige innan jul hade jag en kvällsvikt på 53,6kg (ångest) men nu när jag vägde mig så var vikten på 51,3kg! alltså minus 2,3 kg. det är jag glad för! ska bli kul att se min morgon vikt imorn!!


har inte gjort nån riktig träning men hade dock sex med min pojkvän 2 gånger på kvällen när jag kom hit och sen 1 gång på morgonen. haha lite träning iaf!


Jag är suoer motiverad nu!! man blir så mycket mer motiverad när man får resultat! på sportlovet ska jag väga högst 49 kg(blir bikini season då!!)!! jag är as taggad, jag ska klara det och vara duktig! det är SÅ viktigt med mål! Är det nån som vill va med mig och tävla lite? haha nej men vi kan checka up på varandra och peppa varann!


nu ska jag se nya avsnittet av pretty little liars mee love! har ni inte sett det så bör ni börja, kan ses på greatstufftv.com!

lots of love stay strong darlings! We can all be perfect, a MOMENT on the lips FOREVER on the hips!


Av skinny bitch - 4 januari 2011 15:01

Heej hurrni, snabbt inlägg nu ska strax till flyplatsen. Jag kommer att sova hos min pojkvän ikväll så det blir inget bloggande tyvärr men en snabbis nu!


morgonvikt: 52,1 kg

intag:

frukost: 2 kokta ägg ca 150 kcal

lunch/middag: sushi 3 lax 2 räkor, max max 500 kcal (men det är mindre)

övrigt: 1kopp te


nu blir det ingen mer mat bara kaffe och cigg. Kommer till pojkvännen sent så jag slipper äta med honom och mamma och pappa lämnar mig snart på flygplatsen so no more food today!

Nästa inlägg blir imorn!! ha det bra puss puss.

"It's a mind of matter and I won't get fatter"


 

Av skinny bitch - 4 januari 2011 00:16

Hej, hur har eran dag varit?

Min har varit rätt ok hade en morgonvikt på 52,1kg, idag har jag ätit 2 käckemackor med varsit ägg på (macka x2 =120kcal ägg x2= 160kcal) sammanlagt till lunch/frukost blev det 280kcal.

Sen åt jag en bit köttfärslimpa till midag och 4 potatisklyftor(1potatis). Sen en pingvinstång igen, (vad händer med mig och pingvinstångar??)


I allafall jag har lust att skriva av mig lite så om ni vill kan ni läsa detta kan inte garantera att det är kul dock.


jag tänkte skriva lite om migsjälv. Ett av mina nyårslöften är att bli mindre avundsjuk, jag är riktigt avundsjuk. När min pojkvän pratar med sina gamla tjejkompisar som jag inte känner så kokar jag. Jag vill inte vara så avundsjuk men jag vet inte vad jag ska göra åt det, hur blir man av med avundsjuka? Jag har en pojkvän som är alldeles underbara näst in till perfekt, han är snygg, snäll och riktigt underbar vi har varit tillsammans i ca 1,5 månader men har hållt på i ett halv år. Men tror ni att jag uppskattar allt det där? Nej, självklart till viss del, jag har alltid velat ha en perfekt pojkvän(vem vill inte det?) men nu när jag får någon riktigt underbar så ska jag självklart börja söka fel, jag irriterar mig alltså på att han inte har några fel. Jag blir så sur på migsjälv för att jag itne bara kan uppskatta honom till tusen. Som ibland så skickar han små gubbar och skriver söta grejer men självklart ska jag tycka att det är töntigt och tillgjort, jag kan inte för en sekund tänka mig att han faktiskt ansträngt sig lite för att skriva nått speciellt till mig för att han bryr sig. Jag tror alltid att det finns en baktanke bakom allt.

Just det att jag inte "förstår" att han bryr sig på riktigt tror jag kommer ifrån att jag aldrig riktigt kännt mig älskad. Visst jag har alltid vetat om att mina föräldrar älskar mig och så eftersom att föräldrar måste älska sina barn men mina föräldrar har intesagt att de älskar mig så många gånger, jag kan inte ens komma på när de sagt det. Jag har ju bott utomlands nu i ett halvår och för ett tag sen så fick jag ett inbox av mamma som hon avslutade med "jag älskar dig".. jag började gråta, satt på mitt rum och grät. det är så ovanligt för mig att få höra att någon älskar mig och det blir en helt annan sak när någon säger det till en jämfört med att man "bara vet det".


Därförm är det så ovant för mig att alltid ha någon som bryr sig om mig och vill prata med mig och som ringer mig. Jag vet bara inte vad jag ska göra. När min pojkvän frågade ifall jag ville vara tillsammans med honom så började jag nästan gråta, jag blev helt tårögd och visste inte vad jag skulle säga. Jag blir allt bättre och bättre på att visa mina kännslor för honom i alla fall, jag känner mig mer och mer trygg med honom, jag lär mig lita på honom. Förut kunde ingen se mig som "flickväns typen" men nu har folk börjat se hur jag förändrats. Jag tycker att det ör konstigt hur en människa så kan förändra en, att han  kan ta fram en annan person från mig.


Jag har under det senaste året försökt att analysera om varför jag fick ätstörningar och min senaste teori är just att jag aldrig kännt mig älskad, det har lett till att jag trott att nått måste vara fel med mig, att jag inte är tillräckligt duktig. Jag har haft ätstörningar sen jag var 14, i sommar fyller jag 18. Mina ätstörningar kommer inte att försvinna nu, jag vill inte att dom ska försvinna och är absoult inte redo för en sån förändring, för tro det eller ej jag känner en trygghet med att ha mina ätstörnignar och ha nått som jag är bra på och något jag har kontroll över.


Ledsen ifall det här bara var skit att läsa men jag behövde skriva av mig. Jag klickade precis min pojkvän som ringde mig nu 2 gånger och som är i ett annat land. Det är nått fel på mig.

Av skinny bitch - 2 januari 2011 19:11

Heej, jag har faktiskt varit duktig idag känner jag. Failade dock på 1 sak, jag åt en pingvinstång men förutom den har jag inte ätit någonting sen jag skrev tidigare!


Mamma och pappa håller på att göra fisk/skaldjursgryta nu. Nån som vet hur mycket kalorier en soppskål av det kan innehålla??

Ja hurni jag har inte så mycket mer att skriva nu, har solat idag och pluggat lite(måste ju hålla nyårslöftet haha)


lycka till med allt nu hurni and remember beauty comes from pain

 

klassisk bild, I know


language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards