LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg under juli 2011

Av skinny bitch - 22 juli 2011 11:45

God morgon!


Idag är det bra väder så jag ska nog sola med några kompisar.

Morgon vikten idag var 49,9kg.

Mitt intag hittils har varit 1 glas c-vitamin (vatten och brustablett) och en cigg

tot: 0 kcal.


Vi hörs lite senare  

Av skinny bitch - 22 juli 2011 00:53

  Det är mitt BMI för min längd i förhållande till olika vikter.

Ni kan kolla era egna BMI:n här: http://www.markazits.com/diet/bmi.php

    

Av skinny bitch - 22 juli 2011 00:37

Hej hopp!


Man skulle nog nästan kunna säga att det va ages sen som jag bloggade haha. Jag var utomlands och hamnade lite urfas men nu är jag tillbaka i bloggandet!

Jag har precis fått tillbaka mitt gym kort (praise the lord) och har redan gymmat tre gånger, härligt att kunna gå på pass igen! har varit på core och body pump, sjuukt jobbigt!!


I nuläget väger jag 50 kg, har touchat 49 några gånger men jag ska dit på riktigt nu!! Jag ska åka till min pojkvän i augusti och då vill jag väga 48-49, jag skulle nöja mig med 49,0 blankt.  har typ 2 veckor på mig så det ska inte va några probs. När jag börjar skolan vill jag väga 48-47, jag vet att mina vänner kommer att börja tjata när jag kommer ner till 48 men då ska jag bara skylla på att jag börjat träna, jag tränade knappt någonting under detta senaste året då jag bott utomlands och jag gick inte upp super mycket i vikt så det är högst troligt att jag kan gå ner till 48kg endas på grund av träning (eller?). Nej men nu tar jag träningen på allvar jag älskar att träna och ska göra det massor nu!! Jag ska kanske till och med springa ett lopp i höst som är 1 mil.


Ja det var väll allt för mig. Ha det bra allesammans, nu ska jag göra lite situps och sen göra en kopp pepparmint te, ta en cigg och sen se ett avsnitt av supersize vs superskinny, love it!!


Sov gott på er, hörs imorn!  

Av skinny bitch - 1 juli 2011 10:18

God morgon,


Dåligt väder idag! blir film hela dagen tror jag.

Jag börjar dagen med en skål all bran flingor + 1 dl mjölk och en kopp te

tot: 107 + 45 + 2 = 154 kcal

 Jag skriver lite mer senare, är det någon som har nått tips på lunch jag kan äta?


Av skinny bitch - 1 juli 2011 00:10

Hejsan, idag har jag varit med min pojkvän och myst massor! Vi kommer inte ses så mycket under sommaren så det här va lite hejdå grej, okej fast vi ses nästa vecka typ två dagar men sen blir det inte mycket mer, nån vecka max! Jag är väldigt ledsen över det. Vi bor inte i samma länder så vi kommer att få problem. Någon som vet hur långdistans fungerar??


Idag knäckte jag min pojkväns rygg(låter lite konstigt men det är jätte skönt!) I alla fall, när man gör det så tar man typ hela sin kroppsvikt och trycker ner på ryggen, när jag gjorde det sa han "gud va du känns lättare" Jag blev faktiskt glad, lite oklart men jag blev det. Jag känner mig inte så mycket lättar, men jag har dock gått ner 2 kilon sen jag kom hem tionde

juli.      

                                Bild på mig från några dagar sen


Min kvällsvikt ikväll va 51,1 kg. 


Frukost: 174 kcal om jag minns rätt

Lunch: 1/2 avokado(75kcal) och 1 knäckemacka med skinka(50kcal)

Middag: Åt med pojkisen så det blev det blev en pasta rätt på vapiano typ blabla700kcal

Övrigt: isglass 100kcal

tot intag: 1024 kcal

(pasta rätten kanske inte innehöll max 700 va inte mega stor men man ska räkna uppåt!)


Idag va det way too much mat, men jag har joggat 25-30 min och promenarat i 30 min, så jag har ialla fall förbrännt också, typ minst 400 kcal! Så ligger väll egentligen typ på 624.


Sleep tight everyone!

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards