LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av skinny bitch - 19 oktober 2011 21:54

Faan jag har ett sånt jävla sug på godis nu det är galet! Har inget sånt hemma, skulle vilja käka massa saker och sen spy, men jag har precis dushat och pappa skulle tycka det va konstigt om jag gick in och satte på duschen igen. Faaan jag får itne äta! Klarade middagen bra, åt 4 nuggets med liteee ris. Sen bärnnde jag ca 350 kcal på springbandet + ett 75 min yoga pass. 


Imorgon ska jag skynda mig hem från skolan och hoppas att ingen är hemma, jag ska kanske köpa lite godis och grejer och sedan trycka i mig och spy. Jag är så jävla sugen på att göra det. Jag brukat vara mer av "äta lite och inte spy" typen men sedan i sommras så har jag blivit en binger, det är äckligt jag vet men det känns så bra och man väger så mycket mindre efter!  Jag var starkare förut! Det är sjukt när jag tänker efter så har jag haft ätstörningar i 4 år lite till och från. Det var värst för 1 1/2 år sen men jag tror att jag är påväg in i en ännu "värre" period nu. 


Jag vill bara flytta hemifrån och kunna styra helt själv över min mat och så. Hatar att bo hemma!! I vår slutar jag skolan och jag ska fan inte bo kvar hemma då! Antingen blir det resa eller börja plugga. Det lutar åt börja plugga hållet, jag måste alltid känna att jag gör något nyttigt och jag vet inte om jag skulle klara av att sticka iväg och resa och göra av med massa pengar även fast det låter alldeled underbart!


Jag vill plugga civilekonomi och mitt framtida mål är att jobba på en investment bank helst i New York. 


Aja har ingen aning om varfr jag började babbla om detta, det är säkert totalt ointressant :) 


Neej nu fick jag i alla fall motivation till att inte äta! Blir lite te och sen natti natti. Sleep well my friends!

Av skinny bitch - 19 oktober 2011 16:03

Hej, jag har inte tänkt på att skriva under den senasre tiden. Mitt liv har varit lite kaotiskt, jag och min pojkvän har gjort slut efter ett 10 månader långt förhållande. Det är jobbigt för vi har inte gjort slut pga att vi inte älskar varandra eller är kära utan för att vi aldrig kan träffas. Vi pratar ändå nästan varje dag för vi står varandra otroligt nära och skulle inte kunna släppa varandra. 
Jag skrev till honom att jag inte visste ifall jag skulle klara av att prata med honom varje dag för det skulle vara så svårt för mig att gå vidare då men han vill prata med mig så mkt som möjligt och jag vet inte ifall det är bra eller dåligt.

På nått sätt känns det ändå bra även fast vi hade en väldigt känslomässig helg tillsammans när jag besökte honom, det känns ovant att allt är slut. Jag tror inte riktigt att jag har begripit det än, men på nått sätt är det ändå bra för vi bråkade så mycket över att vi aldrig träffades och de tog energi av oss båda. Nu kan jag istället fokusera på skolan och träningen - vilket är viktigt i år. Jag går sista året på gymnasiet och måste få mvg i alla ämnen för att komma in på det universitet som jag vill söka till.


Nog om det. Min weightloss går väll inte exakt som jag vill, just nu väger jag typ 49, kom av mig lite efter att jag kom hem från London men nu är jag back on track. I söndags körde jag bodypump, i måndags powerbox, tisdag=vila, idag ska jag springa, gymma och köra yoga i 75 min.


Intag idag: liten portion av wok(max 300 kcal) + en sport choklad (220 kcal) +
1 pingvinstång (110kcal) = 630 kcal.


På gymmet ska jag träna bort minst 400 kcal genom att springa på bandet sen blir det ju lite av yogan och styrketräningen också ;).


Middagen är ångest, vet inte vad som kommer lagas, vill bara äta lite för jag vill inte spy längre men mamma och pappa tjatar massor om att jag är för smal det är jätte jobbigt så jag kan inte ta för små portioner vilket leder till att jag måste spy maten ist. BLÄÄÄ

 

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards