LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg under oktober 2011

Av skinny bitch - 31 oktober 2011 22:39

Jag är ett jävla fetto, skäms så jävla mycket över migsjälv just nu.


Imorgon blir det ändring på min fettostil det kan jag lova! Ska träna aset av mig på gymmet och bränna minst 600 kcal.

Jag ska bli fin, vacker och tunn, jag ska bli så jävla smal nu. Jag vill och jag måste. Min jävla fettostil som jag har haft nu i helgen funkar inte längre. Vet inte vad jag har hållit på med... I fredags hade jag en morgonvikt på 48,1 kg och idag är min kvällsvikt 50,1 kg vilket betyder att min morgonvikt imorn typ kommer vara 49,5. Det är + 1,5 kg på bara några dagar.


Nej för fan jag ska ha en stabil vikt på 48 kg innan lovet är slut. Sen ska jag jobba mig ner till 45- 46kg till jullovet! Då kommer mitt ex att vara här, då ska han få se hur smal och fin jag kommer att vara, han ska shockas över min kropp. Jag ska bevisa för ALLA att jag kan göra det. JAG ska vara den smala tjejen.


   

Av skinny bitch - 30 oktober 2011 21:34

Jag hatar migsjälv, jag är så fet och äcklig!! Mår dåligt av migsjälv. Vet inte vad jag ska göra, hjälp mig...

Jag är ledsen men jag har absolut inget kul att skriva. Jag hatar att jag är så jävla fet, har varit skit dålig nu i helgen.

Imorn ska vi på familjemiddag och jag har panik, kommer inte kunna spy, vet inte vad jag ska göra, kan ju kan inte äta nått då!!


Har ett nytt mål: jag ska väga 46 kilo i jul eller 45 om det går bra!! Men 46 måste jag väga annars är jag en sån fet jävla kossa.

   

Av skinny bitch - 29 oktober 2011 15:27

Heej,

Just nu är jag död så jag skriver lite mer sen, har sovit 3 timmar och jobbat 7 samt varit bakis. uhh

skriver senare see ya

Av skinny bitch - 28 oktober 2011 19:06

Nu har jag spytt upp pizzan, sitter ensam i köktet med ett glas vin och ska ta en cigg. 

Är lite orolig för att jag kommer bli för full ikv med tanke på att jag inte ätit nått til middag. Vinet bränns lite i halsen eftersom att jag precis spytt men gott smakar det iaf!

 

Av skinny bitch - 28 oktober 2011 18:17

Nu sitter jag här, ensam i mitt kök med en pizza och en liter vatten. Ingen är hemma förutom jag, nu ska jag käka och spy.

 

Av skinny bitch - 26 oktober 2011 16:40

Hej hopp!


Dags intag:

1 smothie, 1 bulle, 1/2 glas flingor + lite godis (har ett vidrigt sockerberoende)

Nu har jag tvingat iväg min bror för att köpa thaimat till hela familjen, klockan är bara 20 i fem men jag sa åt honom att göra det nu så att jag kan äta och spy innan mina föräldrar kommer hem. Sen har jag lite ursäkter om att jag måste äta tidigt för att jag ska träna sen!


 

Av skinny bitch - 26 oktober 2011 08:48

God morgon allesammans!


Nu sitter jag ute med en cigg i handen och en tekopp brevid mig dvs med min frukost.

morgon vikten 48,7 var lite mer satisfying idag jämfört med igår. Nu har jag varit hurtig och gjort en smothie som jag ska ha med mig och äta till lunch, den beståt av björnbär, blandade tropiska frukter, blåbär, jordgubbar, 2 clementiner och lite mjölk., alltså väldigt kalorisnål, har ingen yoghurt/fil i.


Jag kommer nog spy middagen idag igen och jag inte lyckas äta väldigt lite till middag!

     

Av skinny bitch - 25 oktober 2011 18:58

Hello - tänkte berätta lite om hur det är när jag spyr


Ja nu har jag ju faktiskt försökt att inte spy på några dagar men jag har bara gått upp i vikt/stått stilla så det funkar inte!

Har redan spytt en gång i dag, slutade tidigt så jag gick hem och käkade och spydde sen. 


Grejen med mig är att jag ogillar hetsen innan jag spyr, jag vill inte ens äta men jag vet att om jag inte tar tillfället i akt och spydde när jag är ensam så leder det till att jag senare äter och inte kan spy eftersom att någon då är hemma. 

Jag äter inte så mycket innan jag spyr - det som de flesta tänker på när man säger "hetsäter" är ju att man proppar i sig allt möjligt, men jag gör t.ex lite scramled eggs och två mackor och dricker en liter vatten - hetsen för mig är mer att jag kommer in i ett konstigt mood då jag äter väldigt snabbt men det betyder inte att jag äter så värst mycket (för att sedan spy upp det). 


Jag mår i princip dåligt medans jag trycker i mig mat och en liter vatten på några minuter, det gör väldigt ont i min mage och jag kan inte gå rakryggad till toaletten utan är tvungen att böja mig framåt, när jag lutar mig mot toaletten så mår jag jätte illa och har väldigt ont i magen. Allt detta gör jag för att sedan, efter att jag har spytt, kunna få den härliga känslan av att vara alldeles tom i magen och bli lagom yr.


Ja det va en liten beskrivning av hur det är för mig. Snart inom en timme kommer jag att göra exakt det här och det kommer göra ont men var till en jävligt stor lättnad efteråt! 

 

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards