LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg under april 2011

Av skinny bitch - 21 april 2011 11:53

Jahaa depressed.


jag trodde verkligen att mitt år i år utomlands hade förändrat mig, att jag inte skulle vara lika deppig när jag kom hem, men icke sa nicke.


När jag varit utomlands har jag tänkt ätstörda tankar eller vad jag ska säga och jag har varit medveten om vad  jag ska väga och att jag inte får gå upp för mycket i vikt men jag har inte fått en mega ångest när jag har ätit vissa saker, jag tänkte att jag hemma skulle kunna kommer ner till 50kg på ett sundt sätt men ända sedan jag i fredags kom hem har jag ätit mindre, gått ner 1kg och vägt mig konstant. Jag har också hetsätit bara för att få känna den sköna känslan. Jag har fortfarande ätstörningar men medans jag bott utomlands har jag inte märkt av det lika mycket.


Jag har fått pojkvän utomlands och älskar honom över allt annat. I sommar åker jag tillbaka till Sverige och han följer inte med, han bor kvar. Jag har nu varit utan honom i en vecka och mår redan dåligt och jag kan bara tänka mig hur jag kommer må när jag flyttar ifrån honom. Ätstörningarna kommer dra igång hårt så som förut. En del av mig vill verkligen komma in i mina gamla vanor och rutiner men en del av mig, den som är lite frisk vill inte, den del som mår så bra när jag är med honom.


life is hard


  No worries, I'm just great. NO you're not.

Av skinny bitch - 19 april 2011 00:14

Ibland blir man bara depping. Som när man väger för mycket eller som när ens kille som man vet älskar en oerhört mycket får en facebook post av en nära tjej kompis som vill ha nått mer med honom.


Elliott Smith – Between The Bars


 

Being too skinny is not a correct sentence


Av skinny bitch - 17 april 2011 22:47

Hej hej!

händer inte att jag skriver så ofta, men det beror  mest på att jag  bor i ett annat land och inte riktigt har tid. När jag flyttar tillbaka till Sverige så kommer jag dock börja skriva igen! Jag vill få igång en blogg som rullar lika bra som min förra(thinispretty.bloggplatsen.se) det var så kul att ha support  och att kunna supporta, vill bli en del av allt detta igen. Det är alltid lika skönt att kunna prata med någon som mår som jag.


Aja beach 11 närmar sig (!!) förra året var målet att jag på skolavslutningen skulle väga 48, jag lyckades rätt bra och landade på 48,5. Jag vill dit igen!! det var så vackert. FTM väger  jag 52,8 kg och hoppas på att vid skolavslutningen väga 50! Tror ni jag klarar det? Jag ska klara det! Nu under påsken är jag hemma till den 1a maj, och ska ta igen lite tränings och mat rutiner. Jag ska inte vara fet under sommar 11 jag vill återigen väga 48 men satsar på att jobba mig dit under sommaren och har för stunden som mål att väga 50!


jag ska bli av med 2,8 kg, det är inte omöjligt, när jag åker tillbaka efter lovet så hoppas jag ligga på en morgon vikt på ca 51, när jag väl bestämmer mig så kan jag gå ner i vikt snabbt!!

Nej nu ska jag göra lite situps, gör ni det samma!


stay strong <3


   

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards