LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg under december 2010

oj

Av skinny bitch - 26 december 2010 00:23

heej på er!

idag har det faktidst gått riktigt bra. under dagen fick jag i mig 250 kcal + en kaffe.- sen till middag åt jag en hamburgare med ett bräd jag tog alltså bort locket skulle gissa på 350 kcal. så jag 'är nöjd med dagen får se resultatet imorn!

god natt

   

Av skinny bitch - 24 december 2010 23:21

Heej hej hej!


Julafton= julmat = fett


spydde upp middagen, back to old habits. Innan hade jag ätit 2 mackor och 1 ägg.

Det är såå skönt att spy, jag önskat verkligen att jag kunde göra det i min värdfamilj men det går ju inte.. Men värdmamma frågar alltid ifall jag ätit och jag säger alltid "yes I ate with my friends". Skulle hon höra mig spy (för huset är väldgit lyhört) så skulle det bli väldans problem.


Ville bara säga god jul. träning idag. promenerat 40 min.


   

Av skinny bitch - 23 december 2010 21:06

hej dagen har gått helt ok idag. Har dock nte tränat.

Har ätit soppa till middag och sen tyvärr 2 varmkorvar till lunch och sen övrigt några alladin choklad bitar kanske 4. + en hallon mango smothie!


måste gå mamma kommer

 

skriver igen innan jag går och lägger mig!


snabbt: hur många kcal tycker ni att man ska få i sig/dag vad bör man äta? jag vill gjärna ha TIPS!!

Av skinny bitch - 23 december 2010 12:02

hejsan!

morgonvikt: 52,4 kg


så det går åt rätt håll i alla fall! Jag ska nog se till att ligga på 50-51 när jag åker tillbaka efter jul! med lite fasta kan jag klara det! no probs. Jag måste köpa en bra våg i London min våg som jag köpte på ikea för 3£ är inte super precis. jag ska köpa en digital som visar hg!!


men nu måste jag springa! Idag ska jag sola, göra nån sorts träning, 1 sak att äta under dagen sen keldas thai soppa till middag med lite räkor och bladspenat i!!

vi hörs senare!

 

Av skinny bitch - 23 december 2010 01:52

heej!


nu har jag precis kommit hem, har varit på en bar i stan med några kompisar.

dagen har gått rätt bra, åt bara ett ägg under dagen sen var det julbord till middag,, ahh. det blev 2 ägghalvor med skagen 4 köttbullar och 2 prinskovar samt 1 liten macka. inte lika bra, kvällsvikit: 53,5 kg. farligt. får se vad jag väger imorn. gjorde iaf pilates idag och solade. ska göra det varje dag alltså pilates och sola.


nytt mål: jag får ändast äta 1 sak under dagen(kan vara 1 apelsin, 1 macka(ingen kafé macka alltå) eller 1 skål flingor) och sen 1 liteeen middag. tror det kommer funka som en början sen när jag gått ner mer så får jag trappa ner mer. målet kommer då vara 600kcal/dag.


nu ska jag kolla på en ana film "the best little girl in the world" har sett den 1 million gånger men den är så jävlaa bra!

godnatt på er! STAY STRONG

   

Av skinny bitch - 22 december 2010 11:17

Hey there!!


Idag ska jag kicka ass. Jag ska varaq jätte duktigt! ingen mat förrens middag som ska bestå utav soppa!


nu ska jag köra ett 40 min pilates pass, sen ska jag sola.


hör av miglite senare!!

LOVE


          


Av skinny bitch - 22 december 2010 00:57

Jag är så FET och ÄCKLIG, jag förtjänar inte att någon tycker om mig och bryr sig om mig.. Jag förtjänar inte en pojkvän för ajg är FFFEEEEETTTTT. Jag hatar att väga mig. ush jag gråter, ajg har skrikit på migsjälv och slitit i mitt fett.


Jag måste bli smal nu. hjälp mig.

Av skinny bitch - 21 december 2010 22:28

Hejje!

Idag har jag inte gjort så mycket som jag borde. Jag vaknade klockan 3 av att pojkvännen smsade och sa att jag snart skulle missa våran skypedate. Så det ända jag har gjort idag är att prata med honom, han har suttit på fylgplatsen i London och väntat på sitt plan som var försenat. Jag saknar honom såå mycket och kommer inte se honom igen förrens den 4:e januari.. saknar honom mega mycket även fast det bara gått 2 dagar sen vi sågs sist..


dags intag:

fukost/lunch: 1 knäckemacka(60kcal) 1 macka(55kcal) dessa utan pålägg allt som allt blir nog ca 160 kcal

middag: 5 sushibitar, 2 räkor, 3 lax detta kan max vara 500 kcal

övrigt: julkola usshhh jag har ätit massa onyttigt julgodis. Imorgon SKAAAAAA jag vara duktig ushh jag är en sån fet jävel.


Ne jag ska verkligen gå ner i vikt nu! vågen visade precis 54 kilo, jag har gått upp riktigt jävla ångest! imorn blir det ingen mat under dagen och sen soppa till middag. Ska bara dricka te och vatten under dagen, jag kan klara det!!! Jag har fan klarat att fasta såå många gånger förut så att klara mig under dagen ska fan inte vara några problem. Älskling du ska få en smal flickvän jag lovar!! Jag ska vara perfekt för dig! Jag kan göra vad som helst för dig. Detta gör jag för oss. Jag vill bli saml, och du ska få en smal flickvän!


language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards