LIFE OF PERFECTION

Direktlänk till inlägg 29 september 2011

för mycket text, jag vet. Men mitt liv är förstört, kanske kan ni hjälpa mig?

Av skinny bitch - 29 september 2011 01:08

Låg är väll ordet som beskriver mig bra just nu.


Hade en hyffsat bra kväll med en kvällsvikt på 49,3 hade gjort prov och föredrag i skolan och hade Yogat.


Senare ja för kanske 40 min sen så skypeade jag med min pojkvän, vi har långdistansförhållande och bor i olika länder. Vi har bråkat mycket på den senasre tiden för att jag lackar för att han inte lägger tillräckligt med tid på mig och för att det känns som att han inte bryr sig. I söndags hade vi en major fight och har inte prata(förutom genom sms) sen dess. 

Idag pratade vi om vårt bråk och han sa att han tycker att det är jobbigt att vi bråkar så mycket pga att jag är sur för att han inte kan prata så ofta eftersom att han har så mycket att göra. Vad det är han gör skulle ta 50 sidor att berätta på ett vettigt sett så jag skippar det och försöker göra mig kortfattad ist, Han har föräldrar som pushar till 1000 inget förutom mvg är bra, så lyder policyn just nu pressar dem honom att prestera bra i skolan och att läsa wall street journal, the times, nån engelsk ekonomi tidning (ja listan är lång) varje dag. Han ska söka in på de bästa engelska univeristeten och det är väldigt komplicerat att komma in där och jag tänker inte ens försöka att förklata. I alla fall deras bullshit gör att han inte har tid för nått annat, hans föräldrar förbjuder honom att åka och hälsa på mig för det kostar av hans tid. Detta resulterar i att vi inte kommer kunna ses i princip alls fram tills i sommar(kanske två ynka gånger eller ngt) och eftersom att det ligge till på det här viset så anser han att vi inte kan vara tillsammans.


Han var alldeles för feg för att säga det men jag som anade oråd frågade ut honom och fick det svaret. Det värsta är att vi fortfarande är kära och älskar varandra, ingen har varit otrogen eller nått. Jag vet inte hur jag ska överleva utan honom, jag kommer inte vilja gå ut eller göra nått. Han är det ända bra i mitt liv.


Det finns inget som jag kan göra,  jag kommer bara sitta hemma och ruttna. Kommer troligtvis knapp äta något.

JO förresten a miner detail, jag ska till honom nästa vekca och jag undrar verkligen hur det kommer bli. Hela mitt liv har fallit i spillror, hanvar den som gjorde mig lycklig och nu har jag honom inte längre. Kan nån hjälpa mig? Vad ska jag ta mig till?

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinny bitch - 11 december 2011 23:50

Man lever bara en gång, man har bara en chans att göra det man vill. Vi skapar våra liv och det är upp till var och en att göra det man vill med det. Vi alla har en fri vilja. Jag ska leva nu, jag ska göra det jag verkligen vill och jobba hårt för at...

Av skinny bitch - 6 december 2011 22:19


Oj, det var riktigt länge sedan som jag skrev nu. Livet är oklart, har inte så mycket mer att säga om livet än att det är oklart.   Skulle köpa ett par jeans från asos idag och det står i UK sizes så jag var tvungen att mäta min kropp för att se ...

Av skinny bitch - 26 november 2011 01:23


Har precis bråkat med min mamma, hon had mig att inte vara så bitter och sa att det var mitt val att jag stressade så mycket för skolan och att jag tränade så mkt och pushar mig. Jag skrek på henne och sa att hon inte har någon jävla aning om hur j...

Av skinny bitch - 21 november 2011 23:03


Kvällsvikt: 49,3 kg.   Idag har jag ätit: Lunch:1/2  bit kyckling + lite grönsaker till Middag: 1/4 talrik pasta med tomatsås Övrigt: några godisbilar.   Har tränat ett riktigt hårt pass också, trode jag skulle svimma. Vill inte vara ...

Av skinny bitch - 20 november 2011 23:22


Jag har klarat mig bra idag!! kvällsvikt: 49,1. Känns asbra. För att nå mitt mål vilket är typ 46 kg i jul så ska jag gå ner 5 hg i veckan och nästa söndag ska jag väga 48,5 men det kommer jag typ väga imorn! Men nu är mitt stora mission att hålla fa...

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards