LIFE OF PERFECTION

Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

mommy and daddy is making dinner in the kitchen

Av skinny bitch - 2 januari 2011 19:11

Heej, jag har faktiskt varit duktig idag känner jag. Failade dock på 1 sak, jag åt en pingvinstång men förutom den har jag inte ätit någonting sen jag skrev tidigare!


Mamma och pappa håller på att göra fisk/skaldjursgryta nu. Nån som vet hur mycket kalorier en soppskål av det kan innehålla??

Ja hurni jag har inte så mycket mer att skriva nu, har solat idag och pluggat lite(måste ju hålla nyårslöftet haha)


lycka till med allt nu hurni and remember beauty comes from pain

 

klassisk bild, I know


 
 
Ebba

Ebba

2 januari 2011 19:35

Asså blir så arg på såna som du. Ät bra och träna om du vill bli smal.
Flera av mina kompisar behöver gå dag vård.
Hoppas du också hamnar där så du inser vad fan du gör ;)

http://bloondast.blogg.se

 
Ingen bild

http://fightingforareallife.blogg.se

2 januari 2011 21:13

sv: oj tack så mycket för att du tycker jag har fin blogg!
ja det känns precis samma för mig, vill att han inte ska tycka det är jobbigt att jag sitter i hans famn (vilket jag inte vågar nu?!) och vill att han ska kunna bära på mig fram och tillbaka utan att det ska vara jobbigt..
underbart att du också känner samma som mig, så jag vet att någon iallafall känner som mig..
fin blogg har du också ! :)

 
Ingen bild

boy

2 januari 2011 22:01

Oooohhh my god en pingvingstav!!!!!!! Shit du kommer bli den fetaste kvinnan i världen nu alltså, no turning back!

Nä men seriöst hörru du är helt störd! Hoppas du får hjälp snart eller något för det är fan sorgligt hur du håller på :/

 
aye

aye

2 januari 2011 23:46

Hello där :D
Hopas du har haft en bra nyårsafton<3
Allt bra med dig idag?
Många kramar<3/A

http://ayesworld.devote.se

 
Ingen bild

josefine

3 januari 2011 00:39

Är någon av dina bilder på dig? Om inte, lägg in bilder på dig själv. Inte alls kul o läsa din blogg annars!

 
kristin

kristin

3 januari 2011 07:24

Hejsan Kristinis här! vill tipsa om min blogg, där du finner ord från min vardag, musiktips, modetips och tävlingar minst en gång i månaden! Gillar du min blogg följ mig via bloglovin, säg till så följer jag dig med!

Ps: Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

//Kristinis

http://Kriistiinjonsson.blogg.se

 
LINNEA'

LINNEA'

3 januari 2011 12:43

Ursäkta mig , men hur ''tjock'' är dudå, asså eftersom du säger att du måste gå ner i vikt blablabla..., jag bara undrar?
Ha en bra daaag.

http://nellanh.blogg.se

 
Ingen bild

dice

3 januari 2011 18:15

kan inte räkna ut kcalmängden utan att veta vad som är i och hur mycket..

 
Ingen bild

jenny

4 januari 2011 00:02

hej!

kan du inte snälla lägga upp en bild på din kropp. så kan man följa dig och även ha något att dträva efter. om man ser hur smal du är och lyckas vill man själv och klarar det bättre. du ka klippa bort ditt ansikte ju :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skinny bitch - 11 december 2011 23:50

Man lever bara en gång, man har bara en chans att göra det man vill. Vi skapar våra liv och det är upp till var och en att göra det man vill med det. Vi alla har en fri vilja. Jag ska leva nu, jag ska göra det jag verkligen vill och jobba hårt för at...

Av skinny bitch - 6 december 2011 22:19


Oj, det var riktigt länge sedan som jag skrev nu. Livet är oklart, har inte så mycket mer att säga om livet än att det är oklart.   Skulle köpa ett par jeans från asos idag och det står i UK sizes så jag var tvungen att mäta min kropp för att se ...

Av skinny bitch - 26 november 2011 01:23


Har precis bråkat med min mamma, hon had mig att inte vara så bitter och sa att det var mitt val att jag stressade så mycket för skolan och att jag tränade så mkt och pushar mig. Jag skrek på henne och sa att hon inte har någon jävla aning om hur j...

Av skinny bitch - 21 november 2011 23:03


Kvällsvikt: 49,3 kg.   Idag har jag ätit: Lunch:1/2  bit kyckling + lite grönsaker till Middag: 1/4 talrik pasta med tomatsås Övrigt: några godisbilar.   Har tränat ett riktigt hårt pass också, trode jag skulle svimma. Vill inte vara ...

Av skinny bitch - 20 november 2011 23:22


Jag har klarat mig bra idag!! kvällsvikt: 49,1. Känns asbra. För att nå mitt mål vilket är typ 46 kg i jul så ska jag gå ner 5 hg i veckan och nästa söndag ska jag väga 48,5 men det kommer jag typ väga imorn! Men nu är mitt stora mission att hålla fa...

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards