LIFE OF PERFECTION

Alla inlägg under januari 2011

Av skinny bitch - 2 januari 2011 14:39

2011

(jag har helt glömt att det är nytt år haha)


Okeej hurrni, nytt år ny pepp!! Nu kommer ett nytt år då vi kan helt och hållet själva bestämma vem vi ska vara, ska vi vara den feta eller den smala? up 2 U.


Jag tänkte börja skriva lite nyårs löften:

1: äta mycket, mycket mindre

2: träna 3 gånger i veckan + skolidrott(mer till våren)

3: plugga mer, lägga ner mycket tid till skolan

4: vara en snäll flickvän och sluta vara så avundsjuk

5:väga 46-47 kilo när jag slutar skolan och kommer tillbaka till Sverige


Okej de är mina nyårslöften. Jag tror att det är bra att ha löften och mål, det gör det så mycket lättare att jobba för det man vill. Jag ska skriva hur mycket jag väger minst 1 gång i veckan för det är kul att kunna se efteråt hur det har gått för en.(blev inspirerad här) Nu börjar mitt nya liv. Vikt idag den 2:a januari = 52,6kg.


Nu önskar jag er ett riktigt gott nytt år och lycka till med era mål!!

  Stay strong because nothing taste as good as thin feels   

Av skinny bitch - 2 januari 2011 13:50

heeej blev faktiskt ganska glad när jag vägde mig imornse för en gångsskull, min morgonvikt var 1,1 kg mindre än kvälls vikten vilket är väldigt ovanligt för mig. 

Men igår när jag gick och la mig så kurrade faktiskt magen väldigt mycket! det är en sån skön kännsla! Morgonvikten var iaf 52,6 kg. Inte precis det jag vill väga men det är påväg neråt!


Dagsintag:

frukost/lunch: 2 ägg (160kcal) + 1 morot (ca 30kcal)

övrigt: 1 kopp te (2kcal)


Allt som allt än såm länge så ligger jag på 192 kcal. det känner jag mig rätt nöjd med. Ska inte äta nått fören ikväll då det blir fisk & skaldjursgryta men det är inte för kaloririkt men jag ska ta en liten skål i alla fall. Feels like i'm gettin back on track.

PS. tack för peppet felicia <3

   


Marissa i will never have boobs like you and Chanel, your legs I can only dream of. But there is one thing I CAN BE and that is skinny. I can be skinny, I will be skinny.

Av skinny bitch - 1 januari 2011 19:11

Längesen jag skrev nånting. Har tänkt skriva varje dag men jag har glömt bort. Motivationen finns inte där för mig, jag går inte ner i vikt och är besviken på migsjälv, jag får inte skriva nått bra, att jag varit duktig alltså. Kanske särför ajg inte skrivit.


Att gå ner i vikt igen var svårare än jag trodde, det står helt stilla på vågen. Jag anstränger mig för att gå ner i vikt men inte tillräckligt mycket. Jag har inte samma motivation och styrka som förut. Jag vill gå ner i vikt och kunna känna mig stolt över min kropp igen, vara den smalaste igen. Jag vill det så gjärna men ändå så anstränger jag mig inte tillräckligt för att jag ska lyckas. Jag måste få tillbaka motivartionen, det räcker inte bara med att vilja nått, man måste vara så motiverad att det itne finns nått annat val, att man inte kan tänka sig nått annat. Så var jag förut, det fanns inte en chans i världen att jag åt middag, det var en självklarhet att komam på en ursäkt till varför jag inte skulle äta. Så ska det bli igen. Jag ska bli smal! Jag kan bli smal. Jag uppskattar gjärna pepp om ni så vill, Ni får tillbaka det lovar jag!! :)

   

What if I looked like that. I CAN look like that. It's a mind of matter and I won't get fatter.

language

Presentation


Jag är en tjej på 18 år som har haft ätstörningar sedan jag var 14. Jag harr startat en blogg för att kunna använda det lite som en dagbok samtidigt som jag kan få kontakt med andra som lever och tänker som jag. Jag skriver om min vardag och om mitt liv.

vikt

53[x] 21/12 -2010
52[x]
51[x]
50[x]
49[x] 24/9 -2011
48[ ]
47[ ]
46[ ]

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vad tycker ni en person som är+ 164cm lång bör väga
 40-45 kg
 45-48 kg
 48-50 kg
  50-52 kg
 52-54 kg
 54-56 kg
 56-58 kg
 över 58 kg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards